اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۹۲۱۶

بادران ریخت و پاش نمی‌کند

بادران ریخت و پاش نمی‌کند
سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت:بحث دوپینگ برای امروز نیست، من سه سال پیش راجع به این موضوع صحبت کردم ، در حال حاضر از مسئولان می‌خواهم که از تیم بادران برای تمام بازی‌ها تست دوپینگ بگیرند.
۱۵:۲۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمد ربیعی در گفت‌وگویی، در خصوص بازی بادران در هفته بیست و هشتم در مقابل اکسین البرز اظهار داشت: مطمئناً بازی خوبی خواهد بود، اکسین تیم خوبی است، کادر فنی توانمندی دارد، این بازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا بتوانیم شرایط‌مان در جدول بهتر کنیم، ما در هفته‌های گذشته هم بازی‌های خوب و با برنامه‌ای را انجام دادیم، فارغ از هرگونه حواشی لیگ دسته اول، به دنبال این بودیم تا از لحاظ فنی تیم خوبی باشیم، کیفیت خوبی ارائه دادیم و مطمئناً به دنبال این هستیم در ادامه لیگ، کار خود را با برنامه انجام دهیم. 

وی در ادامه در خصوص بحث دوپینگ در لیگ دسته اول و همچنین داوری‌ها عنوان کرد: تیم بادران در بحث داوری واقعاً متضرر شده است، در نیم فصل اول خیلی از کارشناسان داوری معتقد بودند که داوری به ضرر بادران گرفته شده و فکر می‌کنم دلیلش به خاطر فضایی است که درست شده است، بعضی از افراد با شلوغ کردن به دنبال این بودند تا شرایط به نفع تیم‌شان شود. بعد از شلوغ کردن بعضی افراد، حتی داور چند پنالتی محرز را برای ما نگرفت و این تصمیمات خیلی به ضرر تیم بادران شد. 

ربیعی در ادامه تأکید کرد:‌اگر بخواهیم راجع به بحث‌های دیگر در لیگ دسته اول صحبت کنیم باید بگویم بحث دوپینگ برای امروز نیست، من سه سال پیش حتی سال گذشته راجع به این موضوعات صحبت کردم و در حال حاضر از مسئولان می‌خواهم که از تیم بادران برای تمام بازی‌ها تست دوپینگ بگیرند.نمی‌گویم فوتبال و حال و هوای لیگ یک پاک است، ولی به شخصه مجبورم تا افکار ذهنم را درگیر این حواشی‌ها نکند و به دنبال هدف اصلی تیم بادران آن هم صعود به لیگ دسته اول باشم. امیدوارم با توجه به سختی لیگ دسته اول و  نزدیکی امتیازها تیم بادران به اهدافش برسد و هر کسی حقش است به اهدافش برسد.

ربیعی در ادامه در خصوص اینکه به نظر شما راه‌حلی برای مقابله با فساد و دوپینگ در فوتبال دسته اول وجود دارد یا خیر، گفت:‌ قطعاً راه‌حل هست اما ما با دو مشکل مواجه هستیم، هنجارهای ورزشی دو حالت دارد، یکی بحث دوپینگ و شرط‌بندی و...، یکی بحث بیان است که ۹۸ درصد با بیان کردن مشکلات مواجه هستند، ۲ درصد هم دنبال پیدا کردن برای راه‌حل مشکلات هستند. مطمئنا من ایده‌هایی دارم که می‌تواند کمک کند اما مهمتر از ایده، اجرا کردن است که برعهده کسانی است که در قسمت فوتبال مدیریت می‌کنند، آنها هستند که باید اجرا کنند تا این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود، اما شخصاً سعی کردم مثبت فکر کنم، خودم را درگیر بحث های حاشیه‌ای نکنم و به دنبال موفقیت تیم باشم تا با مدیریت و اداره تیم بتوانیم جلوی حواشی را بگیریم، به هر حال برای تیم بادران حواشی زیادی است و از بیرون طوری وانمود می‌شود که تیم بادران هزینه‌های زیادی کرده است. ریخت و پاش زیادی می‌کنند تا بتوانند موفق شوند، اما باید بگویم تیم بادران نسبت به بقیه تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول، متعهد است در صورتی که از کمک استان بهره نمی‌گیرند. 

وی در ادامه گفت:‌ تیم‌هایی هستند مثل خونه به خونه، نساجی، مس کرمان، گل گهر سیرجان و خیلی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول که از کمک استانی هم استفاده می‌کنند، آیا این تیم‌ها امکانات ندارند؟ این تیم‌ها هوادار دارند در صورتی که ما زمانی که میزبان هستیم با توجه به نبود هوادار همیشه مظلوم واقع شدیم و از شرایط میزبانی‌مان استفاده نمی‌کنیم.

ربیعی در پایان گفت:اما از همین جا باید از مدیران خوب بادران تشکر کنم به خاطر اینکه متعهد بودند، بدون کمک از کسی تیم را حمایت می کنند، باید باز هم تکرار کنم اینکه گفته می‌شود تیم بادران ریخت و پاش می‌کند اینطور نیست، شاید بازیکنی قیمتش نسبت به بازیکن دیگر زیاد باشد اما واقعا ریخت و پاش نمی‌کند، سعی می‌کنیم به قواعد و قراردادمان پایبند باشیم و طبق یک اصول و یک هدف جلو برویم. 

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بادران
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین